Blog

Reklama internete – Kur apsimoka leisti reklamą?

Reklama internete
Reklamos mokymai

Reklama internete – Kur apsimoka leisti reklamą?

Kur apsimoka pirkti reklamą internete priklauso nuo jūsų verslo srities. Šiame sraipsnyje aptarsiu dvi populiariausias platformas – Google Ads ir Facebook Ads – kuriose mano klientai dažniausiai perka reklamą. Tiek Google reklama, tiek Facebook reklama vyksta aukciono principu – kuo daugiau turite konkurentų, kurie šiuo metu leidžia reklamą, tuo didesnė bus reklamos kaina. Sunku pasakyti, kas apsimoka labiau, todėl visada pasiūlau klientams padalinti reklamos biudžetą pusiau ir kažkiek laiko leisti reklamą vienu metu per abi platformas. Po dviejų savaičių arba pasibaigus reklamai, aptariame rezultatus ir matome, kokie rezultatai buvo pasiekti. Kur kas lengviau galiu atsakyti, o kada tikrai neapsimoka pirkti reklamos? Toliau tekste detaliau aptarsiu.

Kada geriau nepirkti reklamos per Google Ads platformą?

Neapsimoka leisti reklamos per Google ads, jeigu jūsų tinklapyje nėra optimizuotas SEO. Jūs gausite prastesnį kokybės rodiklį (angl. Quality Score), todėl jūsų reklamos kaina bus automatiškai didesnė nei jūsų konkurentams, kurie turi SEO. Kitas atvejis, kai neapsimoka leisti reklamos per Google Ads, tai šventinės dienos ar kitos ypatingos progos, kai jūsų konkurentai suskuba leisti reklamą internete. Kuo daugiau aukcione dalyvauja dalyvių, tuo brangesnė reklamos kainą. Jeigu vis viena ketinate surizikuoti ir paleisti reklamą prie šventinę dieną, tai geriau laikainai sustabdykite šiuo metu veikiančią reklamą ir paleiskite naują tam šventiniam laikotarpiui, kad nenusimuštų jūsų algoritmas.

Kokie privalumai leidžiant reklamą su Google Ads?
Įsivaizduokite, jums reikia kažkokio naujo produkto ar paslaugos. Kur pirmiausia ieškote informacijos? Spėju, kad ieškote paieškoje, o ne soc. tinkluose? Žmonės ieško jūsų produkto ar paslaugos įvesdami frazes į paiešką, vadinasi ši paslauga jiems aktuali jau dabar ir jie palankiau reaguoja į jūsų reklamą internete. Ar žinojote, kad daugiau nei 96% tinklapių nesulaukia visiškai jokio srauto į savo puslapius ir pirmose pozicijose esantys konkurentai susirenka praktiškai visą srautą. Be abejo, yra ir daug kitų privalumų, bet šitas esminis, jūs esate matomi internete, arba ne.

96,55 % visų indeksuotų puslapių sulaukia nulinio srauto iš Google, o 1,94 % puslapių sulaukia vidutiniškai nuo 1-10 apsilankymų per mėnesį.

Duomenys paimti iš straipsnio: Soulo T, (2023). „96.55% of Content Gets No Traffic From Google.“. Ahrefs.com

Kada Facebook reklama duoda mažiausiai rezultatų?

Kitas populiarus būdas pritraukti klientų ir būti matomiems internete, tai pirkti reklamą Facebook (Meta) platformoje. Kokiais atvejais Facebook reklama nepasiteisina? Kai leidžiate reklamą, bet nesuprantate, kaip pasirinkti reklamos tikslą ir auditoriją, o tiesiog spaudžiate BOOST mygtuką. Tokiu atveju algoritmas pats bando „atrasti” jūsų auditoriją ir taip švaistomas reklamos biudžetas. Daug kartų įsitikinau, kad pačiam rankiniu būdų nustačius auditorijas, jas ištęstavus, kuri geriau reaguoja, pasiekiami dvigubai geresni rezultatai.

Baigiamasis žodis

Kiekviena situacija skiriasi, gal jūsų verslas jau įsibegėjęs ir ieškote būdų, kaip gauti daugiau užsakymų per įvairias platformas. O gal tik pradedate savo verslą ir šiuo metu negalite skirti lėšų reklamos internete pirkimui. Nesvarbu, kokiame etape esate, susisiekite ir konsultacijos metu paaiškinsiu nuo ko pradėti.